הכרות מקדימה

נעים להכיר שמי יפעת לוי, בוגרת מכון אבני במחלקה לעיצוב גרפי, בעלת סטודיו IfatDesign הקיים משנת 2004. הקמתי את הסטודיו מתוך אהבה גדולה לעיצוב ועבודה עם אנשים.

הסטודיו רענן ודינמי הנותן מענה מגוון בתחומי העיצוב הגרפי, מיתוג, פרסום ומותאם לפרינט ולדיגיטל, כמו כן ניסיון רב בשנים שצברתי הולידו קשרי עבודה עם ספקים רבים ברחבי הארץ, דבר המאפשר את ניהול הפרויקט משלב הרעיון ועד להשגת התוצאה הרצויה תוך ליווי צמוד, יחס אישי ומתן דגש על מקצוענות ותודעת שירות.

לקוחות הסטודיו נמנים מתחומי עיסוק שונים: הייטק, רפואה, מסעדנות, נדל”ן, בידור, טבע, פיננסי, קוסמטיקה, תכשיטים, עיצוב, תקשורת, תעופה, תחבורה ועוד…

אני מאמינה ש “אלוהים נמצא בפרטים הקטנים” ומרגישה מחויבות לכל פרויקט מקטן ועד גדול, תוך מתן דגש על עיצוב ייחודי בעל קונספט מוביל המותאם לעסק ושמירה על המותג הקיים.

ההצלחה שלך זו ההצלחה שלי!

התמקצעות הסטודיו

אני מאמינה שלוגו הוא הבסיס לכל עסק ולכן אני מקדישה לעיצוב לוגו המון מחשבה ומחקר בכדי שהלוגו יהיה קליט תמציתי ומותאם לקהל היעד ויבדל אותו מעסקים מתחרים.

דוגמאות לעיצוב לוגו

סטודיו IfatDesign מלווה אותך לאורך תהליך המיתוג והעיצוב, החל משלב למידת הצרכים והגדרת המטרות, דרך פיתוח הקונספט השיווקי והשפה החזותית ועד להטמעת קו המותג בקשת רחבה של כלים ואמצעים חזותיים

דוגמאות לעיצוב גרפי

יש לי ניסיון וידע רב מול בתי הדפוס השונים בארץ. כחלק מהשירות אני מקשרת את הלקוח מול בתי הדפוס ומייעצת ללקוח, על הגימור המתאים תוך התחשבות בתקציב, במיתוג ובדרישותיו.

דוגמאות לעיצוב להפקות דפוס

המדיה הדיגטלית הופכת לחלק בלתי נפרד מחיינו, אני כאן בכדי למתג ולמנף אותך בעולם הדיגטלי, אני נותנת מענה עיצובי שיותאם לממשקים הדיגטלים עם קונספט שיווקי. פרסום במסכים דיגיטלים, מצגות, רשתות חברתיות, מיילים וכו'…

דוגמאות לעיצוב למדיה הדיגיטלית

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לכלי פרסום יעיל וזול יחסית, הסטודיו מציע מבחר שירותים: דפי נחיתה, עיצוב פוסטים, קאברים,  פתיחת דפים עסקיים, ניהול דפי פייסבוק והכל בהתאם לקהל היעד שלכם.

דוגמאות לעיצוב לרשתות החברתיות

טעימה בקטנה...

פידבקים מלקוחות

שיתוף ב: